top of page

כנפיים - הוראות הפעלה

לכל אדם יש כנפיים בגב הרוח שלו,

למרות

שאנשים רבים לא מגלים על קיומן במשך שנים רבות. הכנפיים עלולות להתכווץ ולהתייבש אם אין גילוי מוקדם יחסית, אבל בכל מצב ניתן לשקם אותן וההפעלה שלהן קלה יחסית לפי הוראות פשוטות :

עקרונית, קיימים שני מסלולי המראה: התנתקות והתעלות. שניהם עובדים להפליא על ידי שימוש בצ׳קרת הפרופורציה ונתיב הפרספקטיבה.

מסלול ההתנתקות מופעל במקרים של פחד, כאב, מתח ועצבות, אבל במקרים רבים הוא מצטלב עם מסלול ההתעלות ובמקרה כזה ההמראה מהירה ואפקטיבית יותר.

(מסופר למשל, על צדיקים בעלי כנפיים גדולות שלא היו צריכים בכלל חומרי הרדמה בניתוחים למשל כי הם הפעילו תוכנית המראה טורבו והכנפיים שלהם לקחו אותם גבוה כל כך עד שלא הרגישו שום כאב.)

מסלול ההתעלות, מופעל בדרך כלל לצורך הטענת כוח מהגרנטור הראשי או על ידי נקודת הרצון להתחבר לאור המקור, ואפשר לתגבר אותו בהרבה על ידי מחשבה על שם השם: י-ה-ו-ה. ההמראה במקרה כזה יכולה לעבור בקלות את מהירות האור וניתן להגיע למחוזות גבוהים מאוד.

הכנפיים צריכות תיחזוק שוטף ומתמיד רצוי יומיומי של התבוננות וראיה רוחנית בנושאים : ״מי אני באמת, ומה באתי לעשות בעולם הזה״ או : ״ מי מפעיל אותי הנשמה או הגוף ״

בעזרת תיחזוק נכון, הכנפיים מחזיקות 100 שנה במצב פיזי ואחרי כן משתדרגות למצב גבוה יותר, כלומר, אם נעשה בהן שימוש לפי הוראות היצרן הן מקבלות קוד בונוס למסלול טראנס מימדי : 5 - 10.

34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page