top of page

מעבר בין מימדים

כולם מדברים על מימדים. מה זה מימדים? אף תקופה לא דיברו כל כך הרבה על מימדים שונים בזמן ובמקום. אז כדי להבין את זה יותר טוב ניסיתי לצייר את זה. וקראתי לציור הזה - ״מעבר בין מימדים״

מימד - זו הדרך בה אנחנו תופסים את המציאות של החיים. התפיסה הזו היא מהותית ביותר לכל מה שקורה ויקרה לנו. היא יוצרת תדר שונה של הויית החיים.

הציור מנסה להסביר את ההבדלים בין המימד השלישי, הרביעי והחמישי - כדרך של עליה בתפיסה הפנימית שמשנה גם את החיים עצמם.

המימד השלישי - (מיוצג כמשולש בעל שלוש קצוות) - הוא המטריקס שבו אנחנו תקועים, הוא מגביל אותנו בתוך לולאה צרה של פחד, ביקורת ושיפוטיות - שמביאים ללשון הרע ורכילות, חרדות, אשמה, הרגשת קורבן תקיעות בטראומות מהעבר, חוסר אמונה, חוסר חיבור לרוחניות ואמונה שכל מה שקורה לנו קורה מבחוץ פנימה. וכמובן - הצורך להוכיח כל דבר בצורה רציונלית מוחשית ו״מדעית״. זהו מימד בו העינים שלנו עצומות, אנחנו רואים רק את עצמנו, ומוגבלים בתפיסת עולם שאנחנו יצרנו.

המימד הרביעי - (הקדקדים שלו מתרחבים ל-4 ) - הוא מימד של התעוררות. העינים שלנו נפקחות להביו שהעולם הוא רוחני, ושאנחנו לא רק גוף שמכיל נפש בעלת רגשות אלא אנחנו נשמות אלוקיות שהתלבשו בגוף לצורך שליחות ותפקיד בעולם הזה.

במימד החמישי - העין היא כבר למעלה - כלומר התפיסה שלנו כבר חדורת אמונה בהשגחה פרטית מדוקדקת בידיעה הברורה שהכל לטובה, ואין ממה לפחד, בידעה הברורה שיש תכנית של הבורא שאפשר לסמוך עליה למרות שאנחנו רואים הרבה כאב בעולם. אנחנו מתחילים להבין שרמת התודעה שלנו קובעת את המציאות של חיינו, וככל שנעלה אותה למצב של הודיה, שמחה וחסד לא רק חיינו ישתפרו, אלא גם נשפיע מהתדר הזה על העולם כולו.

וכמובן,זה ממשיך הלאה. במימד השישי מתחילה להתהוות צורה של מרכבה. יש מימדים נוספים של תפיסה רוחנית שיכולים לקחת אותנו גבוה מאוד מאוד, אם רק נרצה בכך באמת.

עוד ציורים אפשר לראות בדף הבית של האתר שלי -www.oritmartin.com


21 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page